tomato

عطر جدید برند سرژ لوتنز.....SERGE LUTENS

برند فرانسوی معروف عطر نیش سرژ لوتنز یک عطر جدید با رایحه تنباکویی حسی بنام

Ercin de fumee

را به بازار عرضه کرد که بسیار با رایحه های تنباکویی موجود متفاوت است.

"زود، سریع، دنیا به پایان می رسد! وجود ما باید فوراً نجات یابد. شامپاین زیر غرش توپ ها جاری می شود. چوب پنبه ها در هوا، ممکن است آتش بگیرند؟ زیر پرده دود، زندگی یک بازی منحط است."
- سرژ لوتنز


سرژ لوتنز «Écrin de Fumée» را به عنوان عطری احساسی و شیرین معرفی می کند که با نت های تنباکوی متمایز آغشته شده استاین آفرینش به معنای ادای احترام به کسانی است که شدیداً زندگی می کنند و قدردان لذت های تجمل و زیاده روی هستنداما در عین حال تاکید می کند که زندگی به وفور محدودیت هایی دارد و ناگزیر باید با این واقعیت ها روبرو شدهنگامی که مهمانی به پایان می رسد و پرده دود می افتد، بررسی واقعیت غم انگیز می آید.
 

تابوت دود (سرژ لوتنز)


برند Serge Lutens با عطرهای اغلب غیر متعارف خود متمایز می شودبا شروع کار خود به عنوان یک عکاس و هنرمند آرایش، بنیانگذار همنام کار خود را به عنوان یک عطرساز شروع نکرداو در دهه 1960 توسط کریستین دیور به عنوان مدیر خلاق تیم آرایش استخدام شد و بعداً با خانه های مد مشهور دیگری مانند Shiseido همکاری کردبا وجود موفقیت در دنیای آرایش، او همیشه به عطرها علاقه داشتدر سال 2000، او برند سرژ لوتنز را با عطرساز کریستوفر شلدریک تأسیس کرد که به سرعت در صنعت عطر تثبیت شدعطرهای سرژ لوتنز از آن زمان به دلیل ترکیبات عجیب و غریب و اغلب غیرمعمول خود شناخته شده اند که سفری بویایی را در مکان ها و فرهنگ های مختلف ارائه می دهندسه تا از معروف ترین خلاقیت ها هستند"شکوفه های پرتقال" ، "سلطان کهربا" وچرگی" .
 

تابوت دود (سرژ لوتنز)

 

"Écrin de Fumée" خود را به عنوان مایعی به رنگ تنباکو در یک بطری شیشه ای شفاف نشان می دهد که با ظرافت ساده و شکل مستطیلی شفاف آن مشخص می شود.

 این عطر در بطری های 50 و 100 میلی لیتری به بازار عرضه شده است.

 

عطر نارسیس

منبع parfumo.net